Kolejna edycja charytatywnej aplikacji Havas Media Group


Kolejna edycja charytatywnej aplikacji Havas Media Group
2018-12-31
Havas Media Group kolejny rok z rzędu pomaga najbardziej potrzebującym dzięki aplikacji Havas Xmas. W tym roku środki zebrane w charytatywnej akcji zostaną przekazane Fundacji Warszawskie Hospicjum dla Dzieci, Fundacji Azyl pod Psim Aniołem, Podkarpackiemu Hospicjum dla dzieci i Fundacji Rak'n'Roll

Havas Xmas to cykliczny projekt Havas Media Group, którego celem jest świąteczna pomoc najbardziej potrzebującym. W tym roku akcja realizowana jest już po raz czwarty, a w zabawie mogą wziąć udział wszyscy pracownicy Havas Media Group oraz klienci i partnerzy biznesowi, którzy dzięki zaproszeniu pobiorą darmową aplikację Havas Xmas. Aplikacja, która od dziś jest dostępna w serwisie App Store i Google Play, działa na zasadzie kalendarza adwentowego, codziennie (począwszy od 6 grudnia br) odkrywając kolejne pytanie do użytkowników. Dotyczą one zwyczajów związanych z obchodami Bożego Narodzenia oraz ciekawostek ze świata reklamy i są podane w zabawnej i angażującej formule. Każda poprawna odpowiedź jest nagradzana punktami, które następnie zostaną przeliczone na pieniądze.

W ramach trzech poprzednich edycji akcji Havas Xmas na pomoc potrzebującym zostało przekazane ponad 75 tysięcy złotych, a beneficjentami zostali Fundacja Podkarpackie Hospicjum dla Dzieci, Fundacja Przystań Ocalenie, Stowarzyszenie "mali bracia Ubogich", Fundacja NAGLE SAMI, Fundacja Chcę Żyć, Fundacja Hospicjum Onkologiczne św. Krzysztofa oraz Hospicjum „Światło”.

Nadesłał:

PR Communication

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl