Marketingowe zarządzanie apteką
„Marketingowe zarządzanie apteką” to publikacja, przedstawiająca techniki kierowania apteką, które prowadzą do usatysfakcjonowania klientów, a tym samym do zbudowania wysokiej pozycji rynkowej apteki.
Na coraz bardziej konkurencyjnym rynku książka ta może być nieocenioną pomocą w procesie tworzenia i wdrażania własnej, unikalnej strategii rozwoju apteki. Autorzy mają nadzieję, że opracowanie będzie inspiracją do wprowadzenia w aptekach wielu nowych rozwiązań, które przyniosą obopólne korzyści - zwiększenie zadowolenia pacjentów i obrotów aptek.
Pod Redakcją: Henryka Mruka
Autorzy: Henryk Mruk, Małgorzata Michalik, Tomasz Barałkiewicz
Format A5, oprawa miękka, s.216
ISBN: 978-83-264-1159-5
Cena w księgarni profinfo : 53,10 zł
Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o.
ul. Płocka 5a
01-231 Warszawa
Tel. 022 535 80 00
e-mail: obsluga.klienta@wolterskluwer.pl
Księgarnia internetowa:
e-mail: profinfo@wolterskluwer.pl
Nadesłał:
mdobosz
|