Artykuły prasowe
Zdrowie pod lupą w dobie pandemii
Lista chorób przewlekłych, jakie predysponują do ciężkiego przebiegu COVID-19, była zapewne jednym z najczęstszych internetowych zapytań w 2020 roku. Jeśli chcesz wychwycić wiele nieprawidłowości zdrowotnych na wczesnym etapie - wykonaj badania laboratoryjne.
Akcja „Różowy miesiąc” w ETC Swarzędz
Październik jest miesiącem świadomości na temat raka piersi. ETC Swarzędz włączając się w akcję „Różowy miesiąc” przypomina, jak ważne są rutynowe badania oraz zaprasza do skorzystania z bezpłatnej mammografii. Specjaliści pojawią się przy centrum handlowym 22 października.
Jesienna oferta: wybrane smartwatche Huawei, w tym Watch GT 2 Pro, w atrakcyjnych cenach
Huawei przygotował atrakcyjną, jesienną ofertę na wybrane smartwatche marki, w tym na najnowszy Huawei Watch GT 2 Pro, który teraz można kupić w rekomendowanej cenie detalicznej 1099 zł.
APTECZKA DOMOWEGO ZWIERZAKA. CO POWINNO SIĘ W NIEJ ZNAJDOWAĆ?
Właściciele zwierząt domowych i osoby dopiero myślące o nowym członku rodziny powinny zawczasu pomyśleć o konsekwencjach zbyt żywiołowych zabaw i codziennych zagrożeniach. Przygotowany poradnik pozwoli łatwo skompletować podstawowy zestaw pierwszej pomocy.
Ruszyła sprzedaż słuchawek Huawei FreeBuds Pro, a wraz z nią kampania marketingowa
Huawei FreeBuds Pro, pierwsze bezprzewodowe słuchawki z inteligentną dynamiczną redukcją szumów, są już dostępne w sprzedaży w rekomendowanej cenie detalicznej 849 zł. Do 30 października, podczas sprzedaży premierowej, można je kupić wraz z inteligentną opaską sportową Huawei Band 4 Pro.
Startuje wspólna akcja Carrefour i TVN „MądrzeJEMY z Katarzyną Bosacką”
24 października na antenie TVN, TTV oraz na platformie player.pl swoją premierę będzie mieć nowy program pt. „MądrzeJEMY z Katarzyną Bosacką”, którego partnerem jest Carrefour Polska. Media w kampanii promocyjnej akcji zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Arena Media (Havas Media Group).
Ricola w nowej kampanii radiowej
W zeszłym tygodniu wystartowała najnowsza kampania reklamowa marki Ricola, promująca ziołowe cukierki odświeżające dla głosu i gardła bez zawartości cukru. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Havas Media.
NORMOBARIA POMAGA W LECZENIU DEPRESJI
Depresja to jedna ze współczesnych chorób cywilizacyjnych a liczba chorych zmagających się z zaburzeniami depresyjnymi wzrasta zwłaszcza jesienią.
Zdrowe śniadania z HELIO na dobry start
Śniadanie to najważniejszy posiłek dnia. Ile razy słyszeliście to hasło nawołujące do jedzenia śniadań? Kilka, kilkanaście, kilkaset? To dobrze, bo właśnie śniadanie ma dostarczyć energii, składników odżywczych, a także pobudzić organizm do życia.
Woda Grandera – bezpieczne rozwiązanie na dzisiejsze nasze czasy
Woda strukturyzowana, ożywiana metodą dr. Grandera, zastosowana w kompleksie hotelowym Manor House SPA może skutecznie zwalczać infekcje wirusowe i bakteryjne oraz poprawiać odporność organizmu.
Jak wesprzeć odporność przed sezonem jesienno-zimowym
Co wspiera odporność? Odpowiedzi na to pytanie zaczynamy szukać przy pierwszych oznakach gorszego samopoczucia, kiedy stwierdzamy, że przydałoby nam się dodatkowe wsparcie w okresie zwiększonego zapotrzebowania na witaminy i składniki mineralne. A może warto mieć to na uwadze przez cały rok?
Tatuum i Itaka razem w akcji STOP DEPRESJI
W październiku marka Tatuum rozpoczęła współpracę z Fundacją Itaka mającą na celu zebranie środków finansowych na pomoc w ramach kampanii STOP DEPRESJI. Komunikację akcji w kanałach social media prowadzi zespół agencji mediowej Havas Media.
Wyszukiwarka:
Ostatnio dodane artykuły:
Starasz się o dziecko? Nie warto odkładać wizyty w poradni leczenia niepłodności
Niepłodność, według danych WHO może dotyczyć już blisko 20% par w Polsce. Jak podkreśla ekspert „Mamy więcej możliwości by pomóc takim parom niż kiedykolwiek wcześniej. Wizyta w poradni leczenia niepłodności nie powinna być odkładana na ostatnią chwilę”
Mosznowładcy w Plejadzie!
Spójrz na zdrowie po męsku i zakoleguj się z Mosznowładcami! Odwiedzając 26 października bytomską Plejadę, wszyscy chętni panowie będą mogli przebadać się pod kątem wczesnego wykrywania nowotworów jąder oraz prostaty.
Szpital Karowa zyskuje certyfikat "Maluchy na brzuchy"
Szpital Karowa zyskuje certyfikat za wysoki poziom wsparcia kontaktu skóra do skóry.
Powstaje druga część rekomendacji dotyczących bezpiecznego dostępu naczyniowego
Grupa Robocza ds. Bezpiecznego Dostępu Naczyniowego w ramach Koalicji na rzecz Bezpieczeństwa Szpitali ogłasza prace nad drugą częścią Rekomendacji ds. Bezpiecznego Dostępu Naczyniowego, które mają na celu dalsze zwiększenie bezpieczeństwa.
Mars Polska i Biedronka kolejny raz łączą siły, aby dbać o zdrowie zębów. Dentobus ponownie rusza.
To już druga odsłona wyjątkowej współpracy sieci sklepów Biedronka oraz Mars Polska – producenta bezcukrowych gum Orbit®. W październiku specjalny Dentobus odwiedzi Warszawę, Kraków i Poznań.
Polska baza obrotowa Avionaut IQ Orbit już dostępna w sprzedaży!
Avionaut, polski producent fotelików samochodowych wraz z 30 września wprowadza do sprzedaży regularnej bazę obrotową IQ Orbit.
Serce pod opieką – stowarzyszenie PARS z zaprasza pacjentów z chorobami hematoonkologicznymi (PBL)
Serce pod opieką – bezpłatne konsultacje kardiologiczne dla pacjentów hematoonkologicznych – to nowy projekt stowarzyszenia PARS, który odpowiada na potrzeby tej grupy chorych i ich bliskich. Kolejne spotkanie odbędzie się 4 października w Lublinie.
Antykoncepcja awaryjna: sprawa dla dwojga. Jak można wspierać swoją partnerkę?
Antykoncepcja awaryjna to temat, w którym mężczyzna często bywa pomijany. To błąd, który warto naprawić. Płodność jest nie tylko sprawą kobiet – to wspólna odpowiedzialność za zdrowie, relacje i przyszłość.
Trzecia edycja "FARMACEUTYCZNE FORUM ZDROWIA ZIKO APTEKA". Trzy dni inspiracji, wiedzy i integracji
Dziś, 23 września, rozpoczęła się trzecia edycja specjalnej konferencji „FARMACEUTYCZNE FORUM
ZDROWIA ZIKO APTEKA”. Pod hasłem „Pacjent w sercu Ziko” w hotelu Narvil w Serocku, blisko 500
uczestników przez trzy dni będzie miało okazję wziąć udział w 10 prelekcjach i spotkaniach.
Najczęściej czytane artykuły:
Powstaje druga część rekomendacji dotyczących bezpiecznego dostępu naczyniowego
Grupa Robocza ds. Bezpiecznego Dostępu Naczyniowego w ramach Koalicji na rzecz Bezpieczeństwa Szpitali ogłasza prace nad drugą częścią Rekomendacji ds. Bezpiecznego Dostępu Naczyniowego, które mają na celu dalsze zwiększenie bezpieczeństwa.
Polska baza obrotowa Avionaut IQ Orbit już dostępna w sprzedaży!
Avionaut, polski producent fotelików samochodowych wraz z 30 września wprowadza do sprzedaży regularnej bazę obrotową IQ Orbit.
Mars Polska i Biedronka kolejny raz łączą siły, aby dbać o zdrowie zębów. Dentobus ponownie rusza.
To już druga odsłona wyjątkowej współpracy sieci sklepów Biedronka oraz Mars Polska – producenta bezcukrowych gum Orbit®. W październiku specjalny Dentobus odwiedzi Warszawę, Kraków i Poznań.